גילוי מרצון

מח’ מיסוי אליוט ארצי את חיבה פתרונות מיסוי בע”מ

לפני זמן קצר פרסמה רשות המיסים הודעה בדבר מתן ארכה להגשת בקשות לגילוי מרצון על פי הוראת השעה אשר מועד פקיעתה חל ביום 30.6.2012. (ראה מבזק מס מספר 424).

רשות המיסים נענתה לפניות הרבות למתן ארכה מחד, ולחששות בדבר חשיפות המס הבלתי ידועות העומדות בפני השוקלים לבקש להיכלל במסגרת הוראת השעה האמורה.

  

הארכה ניתנת עד לאחר יום הכיפורים (תאריך בעל משמעות כפולה בעניין הנדון) – 27.9.2012.

בנוסף למתן הארכה, מגדילה רשות המיסים לעשות ומאפשרת הגשת בקשות ברור אנונימיות.

בקשות אלו יוגשו לשכת מנהל רשות המיסים תוך ציון פקיד השומה הרלוונטי (ככל שלמבקש ישנו תיק בפקיד השומה) או את ציון מקום מגוריו הקבוע של המבקש (ככל שאין למבקש תיק בפקיד שומה), ותוך מתן פרוט מרבי לצורך הגשת הבקשה כגון:

  • סכום ההון הצבור בחו”ל.
  • סוגי ההכנסות שנצברו לאורך השנים.
  • מקור ההון בחו”ל.
  • רשימת התיעוד והמסמכים הרלוונטיים שישנם ברשות המבקש ואשר יש בהם כדי להוכיח את הצהרותיו.

הפניה האנונימית תופנה על ידי מנהל הרשות לפקיד השומה הרלוונטי, ומייצגי המבקש יוכלו לקיים דיונים עם פקיד השומה לברור חבות המס הצפויה העולה מבקשת הגילוי מרצון.

ככל שיבחר המבקש להמשיך בהליך, (ותוך תקופת הארכה) יגיש הבקשה לגילוי מרצון , בהתאם להוראת השעה , על פי כל הוראות נוהל הוראת השעה.

ארצי את חיבה פתרונות מיסוי בע”מ.

למשרדנו ניסיון רב והוא פועל רבות בתחום זה. נציין כי הזדמנות זו לפיה ניתן לקיים עם רשות המיסים את שלב המו”מ באופן אנונימי מקלה באופן משמעותי על הפניות ומפיגה את חשש הלקוח בדבר חבות המס הצפויה לו.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support